daady's blog

Teste semestriale de virginitate pentru elevi…

Posted on: Vineri, 4 Septembrie, 2009


Pentru a preveni desfraul din scoli, ministra Ecaterina Andronescu a decis introducerea semestriala a testelor de virginitatea meavirginitate pentru elevi, dupa ce un sondaj a aratat ca peste 80% dintre elevii cu varste cuprinse intre 12 si 15 ani si-au inceput viata sexuala.

Daca parintii s-au aratat incantati de aceasta decizie, elevilor nu le-a picat prea bine, mai ales ca testele se fac atat cu detectorul de minciuni pentru baieti, cat si prin controale ginecologice pentru fete.

Testele se vor face pana in anul 1 de facultate, Ecaterina Andronescu subliniind ca „o viata sexuala sanatoasa incepe dupa terminarea liceului, la 19-20 de ani”.

Conform statisticilor Ministerului Sanatatii, doar 20% dintre minori folosesc metode contraceptive, situatie care a cantarit si ea destul de greu in decizia oficialilor de la Ministerul Educatiei si Invatamantului.

Noile metode de tinere sub control a vietii sexuale a minorilor vor intra in vigoare incepand cu anul scolar 2009-2010.

Elevii care sunt prinsi cu rezultate negative la teste vor fi exmatriculati sau, in cel mai bun caz, transferati la scoli de corectie.

sursa:  www.times.ro

156 răspunsuri to "Teste semestriale de virginitate pentru elevi…"

Buna ziua dragi tineri….sunt un avocat ce tine cu tinerii, vreau sa va spun un singur lucru TESTUL DE VIRGINITATE ESTE CONFIDENTIAL, cu o singura exceptie…si anume, ca doar parintii pot afla rezultatul, si asta doar pana la IMPLINIREA VARSTEI DE 18 ANI. Divulgarea rezultatului, de catre un medic ginecolog, poate fi supusa atentiei Colegiului Medicilor, si poate fi pedepsita. Pentru a putea face un test de virginitate unui minor trebuie acceptul cel putin unuia din parinti. In cazul in care veti fi obligati de catre cadrele didactice sa faceti un asemenea control, consultati un avocat. Nu uitati ca PANA LA IMLINIREA VARSTEI DE 18 ANI SUNTETI IN „INGRIJIREA” PARINTILOR, SI DOAR EI POT „DECIDE” PENTRU VOI.

wtf?….mi se pare cea ma stupida si imorala masura de care am auzit in ultima vreme….trezirea ministrilor dusi cu pluta…cred ca traiti inca pe vremea de dinainte de ´89….nu au nci un drept sa sebage in viata personala a fiecaruia…fiind democratie, fiecare persoana are dreptul de decide ce face cu viata sa…

desi eu nu mai am treaba cu sc…am ramas oarecum socat (desi nu ar fi trebuit….ca de….suntem in Romania)……

Draga avocatule…esti cam prost ma frate…ce dreaq…bagati voi teste de virginitate..va intereseaza atat de mult dak ne-am futut pana acum sau nu….doamna ministru..vad ca esti tampita rau fa…du-te draq de proasta….vreti sa exmatriculati voi trei sferturi din elevi..nu mare are dreptu omo nici sa se futa…bagati testele pana pe la 19-20 de ani.. v-ati tampit rau de tot..sa-mii bag pula dak nu’i asa… duceti-va dracu toti!

la noi orice se poate

stiti dragii mei….nu ar trebui sa va intereseze pe voi daca mai sunt eleviii virgini sau nu..ar trebui sa va intereseze ca unele scoli se darama sau nu au aparatura necesara..da’nu..pe voi va intereseaza daca mai suntem virgini sau nu…stati linistiti ca nu o sa fie elevii de acord..e viata noastra ma fratilor..nu aveti voi dreptu sa va bagati in viata noastra! si nu deranjeaza pe nimeni daca mai suntemm virgini sau nu..putem sa invatam si daca suntem virginii si daca nu suntem…nu conteaza asta ma frate…inca oo data: ducet-va dracu toti! sau impuscati-va!

O masura care va schimba complet invatzamantul in bine=)))))….Siiigur asta trebuia =)))….Ministri dusi cu pluta in tara asta frate…..daca te exmatriculeaza ca te-ai futut ar insemna sa exmatriculeze 3 sferturi din licee zic eu=));)

cand se fac inscrieri pentru scoala de virgine ??? 😛

daady22 sunt de acord cu tine..dar astia chiar nu gandesc ma…sunt alte lucruri care ar trebui introduse..sunt scoli care mai au putin si se darama….sunt si profesori care abuzeaza de elevi…sunt destule mai frate…e o mare tampenie…

Da se poate orce, Facem greva?

nu stiu daady22…o sa se faca poate =))

hai sa facem greva ..dak asa zici tu..

la scoala de virgine , secretara si femeile de servici is si ele virgine ? =)) 😀

e cea mai tampita idee pe care a avut-o pana acum proasta asta de andronescu..dak ea e o proasta..nu prea aii ce sa ii ceri…

nu stiu daady22. =))

bv omule ai fost destept la faza asta…:))) sa stie si parintii odraslelor cat de parasute sunt….:))) ca in ziua de azi una nu mai e virgina…:))) parintii ar fi incantati sa stie ca au o relatie serioasa dar ele se fut cu tot targul..:))) oau nu mi vine sa cred ca sa gand cineva si la asta…:))) macar asa poate mai revin cu capul pe umeri fetele astea,,,,ca prea duse sunt….ma refer la astea curve ca de resul cu relatiile serioase nu e problm…si ma refer ca copii astia imaturi pana in 16-17 ani..:)))) cand le vezi cu burta pana la urechi..:))) baieti voi futeti de la 5 ani ca si asa voua ce sa va fac…sa va arate cu degetul si sa va zik ..uite macho ala de la 10 ani fute…:)))

o clasa fara-o curva ii ca berea fara spuma 😀

numai tampiti….

azi de la ora 10 toate fetele in curtea scolii, testul de virginitate…avem nevoie de 5 baietii sa le tina =)):D

cea mai mare prostie pe care am auzit-o de cand ma stiu..majoritatea scolilor din romania sunt vai de ele sh stau sa se darame si ministrul fute bani pe teste de virginitate…

asta chiar e culmea:)) si dak suntem sau nu virgine care e faza? mai intelegeam dak era vorba de a ramane gravida sau nu , da asa ce importanta are? e viata noastra pana la urma si e decizia noastra la ce varsta ne incepem viata sexuala, nu a domnilor ministri. in lok sa se uite in ce hal arata salile de clasa si scolile, sa vada ca nu exista materiale didactice suficiente in scoli sau incalzire, pe ei ii doare de viata noastra privata. mai au sa dea o lege prin care sa ne spioneze si sa ne interzica sa vorbim cum vrem noi, ce mai urmeaza? si cum ati mai zis: or sa dea afara 3 patrimi din totalul elevilor din tara?:)) hai s-o vedem si pe asta si e clar: IN ROMANIA SE POATE ORICE.

dar totusi, asta ar trebui sa fie un subiect dezbatut de presa si nu e, ceea ce ma duce cu gandul ca asta este o mare vrajeala:D

auziti clar si bine…ce aveti voi cu viata elevilor…si eu sunt elev…nu mai sunt virgin asta care i problema ma dati afara din scoala….pt ce…ce treaba aveti voi ce fac elevi in afara scoli….nu va bagati nasul in viata altuia….traitivo pe a voastra..si dak se simte copilu in neregula sa mearga el la doctor…adik…desi ar trebui sa se puna alte reguli nu ca astea idioate…in loc sa faceti laboratoare..sau sali de clasa…sau detenti…sau sali de sport…sai renovari…dati bani aiurea…asta i munca de roman…nu ai ce zice…plus k suntem si in criza cheltuiti bani aiurea pe teste de virginitate

eu credeam ca liceul este facut pentru pierderea virginitati :))

ba astia is nebuni la cap cum sa ma exmatriculeze daca am dat la buci X(

Bai, nu mai surprinde nimic in tara asta! Vai de capu nostru. Nu stiu dak aceasta ‘lege’ este valabila si in tarile din U.E. dar este absolut prosteasca si inutila!

wtf??? asa sa incepem cu inceputu’, cred ca sunt singuru’ care am observat cuvantul „ministra” care nici macar nu exista in plm…pt ca ministru e o functie, nu zici d-na ministra, ci d-na ministru…asa…din cate stiu eu poti sa te casatoresti ca femela la 16 ani si ca mascul la 18, ai voie sa te casatoresti, da’ nu ai voie sa dai la izmene? =)))
so…e vrajeala ieftina…da’ e funny sa razi de unii idioti care cred…oricum cred ca e facut sa sperie fetele…in fine…brb m duc s imi cos putza (revirginare) =))))

sa`mi bag pl=)) ce mai nou trb sa fim virgini ca sa mergem la scoala?…doamne fereshte ca itzi vine sa itzi dai un pumn in cap cand vzi ce se intampla in romania asta de cacat..sa fim serioshi …pana l urma ce`i fute pe ei grija daca noi ne futem sau nu?…sper k e o vrajeala..:))….

orice e posibil in Romania…ce va bagati voi pe vietile noastre…Doamna Ecaterina Andronescu dumneavoastra la ce varsta v`ati pierdut virginitatea? e o porcarie ce ganditi

o fi crescut vanzarile la prezervative si ati-conceptionale 😛

DD. <- la vreo 20, dupa ce si-a luat BAC-ul =))

Misto frate :)) sa`mi trag pula de urechi..in liceu la care invatz eu nush dak mau sunt vreo 100-150 de elevi virgini..in cazul asta se duce pe pula liceu :)):)) sau o sa faca astea doua categorii de clase.. una pt virgini si una pt cei care nu mai sunt virgini:))
c tare o sa fie ;)) abia astept =))

daady22 esti teribil :))))

:))) ba tu nu ai ce scrie aici :))) si ma iei cu androneasca :))) cum ma test de virginitate… ca nici la academia de politie nu cere asha ceva :))) mai gandeshte-te la alte subiecte de facut vizite :))

hai ca ii buna poanta asta :))

Doamne ferestema cata prostie in satatul asta roman……cum sa interzici unui adolescent sa nu se futa….in concluzie CEI DIN MINISTERUL INVATAMANTULUI SUNT NISTE RETARZI AMISH….App sa imi bag pula in doamna mata Ecaterina AndronescuX(

incepe marea REVIRGINIZARE !!!

pretul unei Revirginizari ( mai bine zis HIMENOPLASTIE ):

-In strainatate costa intre 2.000 si 5.000 de dolari

-La noi costa intre 600 si 700 de euro

Acum nu fugiti toate 🙂 😛

so intrebe cineva pe doamna ministru la ce varsta sho pierdut virginitatea…. care la 13 ani se futea in cur pe portocale…..rupea fimeia boschetzi si acuma ii pune mine lupa la pula sa vada atza in ce stadiu e …

LOOOOL
bagamiasi pula in ea de Romanie .
unde e democratia in care traim ? parinti sunt de vina pentru ca le lasa pe fiicele lor prin toate pulile ..

aprob..:)))

sti vb aia :

banii merg din mana-n mana..fetele din pula in pula 😛

o invit pe doamna ecaterina andronescu la liceu meu din pipera si sa o intrebam toti elevii cum a fost in copilarie cui ia supt pula ,, poate aflam si noi ce mici nazbatii a facut cu domnu basescu .. 🙂

hai k`i tare asta dady 22 :))

a dat netu si pe ulitele unora si acuma sau pus sa faca si ei o stire :):

fiecare cu net-ul lui =)) 😛

eu cred ca ar trebui sa faceti si un sondaj , de cate ori faceti laba pe zi =))

idee buna, va urma 😀

bun atunci 😀

nu de alta, dar sa fi linistit in privinta asta 😛

articolul este copiat identic de pe times.ro si este scris la misto de autorul acstuia

asta-i adevarat, uite-te sub articol ca scrie si sursa

ma ‘Sperman:)))’ testul e si pentru baieti… nu a zis nimeni ca e vorba doar de fete 🙂

hahahahahaaaaa o sa dorm mai bine cu acest sondaj 😀

o sa ma exmatriculeze ca am facut sex cu colegele mele ? TRIST

cu masura asta din 1000 de elevi 950 vor fii exmatriculati :))

vor fi 3 scoli in toata tare ca si centrele universitare 🙂

eu ma refeream ca e o perioada mai grea pentru fete ca insfarsit afla si parinti lor prin cate puli au trecut ,, pentru noi nu are dece 😀 sau daca tu esti fata .. 😕 nu e bine =))

si daca tot http://www.times.ro e sursa dece nu merge sa intri pe siteul lor ?

si la 4 fete futute ai 2 de 10 in catalog ?

depinde de pozitie ca risti sa iei 9 😛

pai daca mergi direct la directoare nu cred ca mai conteaza pozitia … 😀 iti da 10 ca esti elevul scolii ei

Prea tare jur :)) ….dar chiar,de ce nu merge site’ul ala? 😕 …e vrajeala 😛

ca e vrajeala 🙂
a vrut sa aduca si el cativa membrii catre aceasta pagina WEB 😀

sau stirea a mai fost facuta .. pentru ca acei baieti virgini sa se duca cat mai repede la femei sa nu se faca de ras in , intreaga scoala =))

stau baietii la prostituate ca la coada la paine :))

mda am aflat ca toata chestia asta este un pamflet si nik nu ii adevarat:):D:P

hahaha :))) ce n`as da sa vad si asta :)))) … e clar k vom ramane fara elevi in licee :))) =)))

aia cred ca sa futut prea mult la scoala si vrea sa afle si ea acu dak mai merge treaba pe la scoala cu fututu…prea multi ratati in romania

masturbarea se ia in considerare?:D

maine poimaine o sa ajungem sa ne planteze camere video si in casa sa vada ce mancam ce bem si ce futem…

cezar <- ne interesanta, contactul " eu – eu " nu se ia in considerare 😀

ma voi nu intelegeti ca asta ii vrajjeala!

blestem yo cred k ne scrii deja de la scoala de corectie:)))

imi zici si mie ce te face sa crezi asta?

glumeam :-??…dak u o iei in serios n`am ce sa`ti fac 😛

:)) =)) cea mai penala lege :)) si eu care ma gadeam la taxa pe respirat, dar aceasta o echivaleaza in gradul de prostie si incompetenta
voi realizati cati vor fi exmatriculati ori, cum zic ei, „in cel mai bun caz” , trimisi la corectie.
Nu vor mai fi licee si scoli de corectie pline :))
C’ome on, pot avea satisfactia ca macar nepotii nepotilor mei sa prinda vremea sa vada o lege data cu cap in Romania ?
Aia ar fi o minune semnalizatoare de Sfarsit.

Ati inebunit cu toti ..

ce sa faca ji ea ..

vrea sa fie mai rau k pe vremea comunistilor..

impuskati`va dava reaq…

Sa imi bag ….. in doamna ministra

pai nu am luato in serios 😛

cum scap si eu de mailurile pe care le primesc ? va rog frumos:)

frate asta e o abureala…si daca nu vrei nu il faci nu au cum sa te oblige 😉 daca se intampla sa fi avocat vorbesti cu taticu ia un avocat si da in judecata cadrul didactic si responsabili…simplu ca bon jour ! orikum eu nu cred ca se va intampla si daca va fi va’m sp[us varianta…Boii la putereeee!!! :))

deci femeia asta e bolnava psihic!!!!!deci parerea mea este ca ori e nebuna de’a binelea ori nu are cu cine face sex si vrea sa ii supuna si pe altii la acest lucru ori mai are de furat niste bani si nu stie de unde ca doar asa pot merge in concedii la dracu in praznik si sa isi kumpere haine de la 5000 de euro in sus…deci daca ar putea citi ce am scris eu aiki ar fii perfect.!!!!eu am 18 ani sunt majora parintii mei stiu ca nu mai sunt virgina vrea sa imi lipesc afis pe spate k nu mai sunto fac ca nu imi este rusine NU NU NU

deci femeia asta e bolnava psihic!!!!!deci parerea mea este ca ori e nebuna de’a binelea ori nu are cu cine face sex si vrea sa ii supuna si pe altii la acest lucru ori mai are de furat niste bani si nu stie de unde ca doar asa pot merge in concedii la dracu in praznik si sa isi kumpere haine de la 5000 de euro in sus…deci daca ar putea citi ce am scris eu aiki ar fii perfect.!!!!eu am 18 ani sunt majora parintii mei stiu ca nu mai sunt virgina vrea sa imi lipesc afis pe spate k nu mai sunto fac ca nu imi este rusine NU NU NU…deci madame andronescu ai luat’o urat de tot pe ulei….va tampiti pe zi ce trece tt mai mul;t banii v’au luat si ultima umbra de creier celputin tie cucoana….cred ca te incanta sa faci rau sau te excita aseemenea subiecte….si apropo daca ne’ar da afara din scoli ar ramane maxim 50 de elvi in sch,,,si aia acre sunt pocaiti asa ca du’te la un psiholog madame k esty nebuna ….creca lipsa te’a afectat:)):)) deci pe bune lasati’o dracului pe harca asta ca ma amuza rau:))…si apropo sunt unele care fac sex oral sau normal ce faceti luati probe sa vedeti:)):)) suntety patetici k daca as avea o putere as da foc la romania jur :)) s’au cretinizat oamenii:))

sincer….chestia ku testele e o prostie..vety exmatricula ff multy elevy….iar ocupatya orikarey tary ar trebyu sa fie aceea in kare consta populatya..si mai ales ka scolile se destrama pas ku pas…orikum nu este o solutie buna…si 90%din parinty vor nega..pentru ka daka chiar acestya vosr sa stye ku adevarat daka copii lor mai sunt sau nu virgini vor apela cu siguranta la un ginecolog ,nicidekum la un asemeanea test stupid din kare aflatoata lumea….reveniti-va la realitate si gandity makar o data asa kum ar trebyu! si va rog eu….nu mai facety tara de rusine!

Cea mai tare duma, la ora actuala, de pe net.

ba fratilor mai dava-n pula mea mai pe romaneste.. ce va intereseaza pe voi daca eu is virgina sau nu ? femeieeeeeeee [ecaterina] daca tu nu esti satisfacuta vrei sa nu fie nimeni? esti nebuna.. asta e viata noastra intima, atata timp cat nu facem nimic in timpul scolii sau la scoala, e treaba noastra ce,cand si cu cine facem sex… 😐 o innebunit lumea.. acuma le trebe sa stie si cand ne facem.. nevoile 😐 tampiti ce sunteti.. ar trebui sa va faceti voi controale la cap, nu sa ne puneti pe noi sa facem teste de virginitate, sau sa ne puneti la eu stiu ce detector de minciuni.. tuva’n gura..

vad ca pe uni i-a cam speriat mesajul 😀

aceste teste nu sunt perfecte, detectorul de minciuni e departe de pefrect,
testul pt fete la ginecolog e gresit, eu mam nascut de ex gata dezvirginata :p

Ba fratilor ati luat-o razna rau de tot……..adik ati ajunsa sa ne controlati voi in p***a pe noi??? =)))) Doamneee ce idioti sunteti….ma doare mintea in kp :))) haidi sa vedem…..ma controleaza cineva? :))

adina <- ma lasi pe mine pt control 😛

nu nu
eu vreau sa ma controleze doamna ministru
ii sunt fidela :)))

parca o vad cu un bat si va ia pe toate la rand =))

da dar dupa aia o luam si noi :))

wa da voi suntetzi dusi rau q pluta X(X( ce va doare pula daka mai suntem virgini sau nu?? important e sa invatzam nu?? sh` mai bine platitzi k sa se faca scolile k ff multe sunt vai de ele.. e viatza noastra sh` facem ce vrem q` ea ! ce dq trb` sa va bagatzi voi in ea a???X( sa vad daka knd` gat liceu ma controlatzi in pizda =))=)) ecaterino esti varza =)) poate nu itzi face tzie barbatu`to pe plac k nu vrea sa te futa :)) da` ce pizda mea vrei sa te razbuni pe minori aia dezvirginatzi`??

dar poate este si o fantezie a doamnei ministru :>:>

sh` in plus nu facem copii k` de asta exista prezervative nu? :))
mai da`va-n pizda mea =))

auzi fa doamna ministru luate-ar draqu sa te ia…ai innebunit fa….?sa iti fie tie moartea ca tu nu te futi in masina in padure pe unde apuci k te apuk pofta…si e viatza noastra….dk vreau pot sa mio dau pana knd oi fi baba….nu te priveshte…..se vede ca suntem intro tara de cacat…vai shi amar….se vede ca sunteti cacati rau in cap……nimfomano..:))=)))…hai taio si termina k vrajeala asta k nimeni nu o sa fie de acors…

Adina <- o fi avand inclinatii ciudate 😀

acord…scz***

oare dc fetele sunt asa de revoltate ?

ascundeti ceva … ? 😛

Doamneee :))) sa nu o vad

probabil adina :))
fantezia de a ne vedea pe totzi virgini la nunta =))
puri :)) mai bine spus :))

acum nu va ia si de nevesta 😀 sau mai sti 😛

sau sa vada multe pasarele:)))

20 de ani au stat intr-o betie crunta pe sub mese ,iar acum au inceput sa se trezeasca,dar au pierdut sirul anilor….deci ii putem considera nebuniiiiiiiiiii!!!!

E nasol…vezi atatea commuri spuse la bascalie:))..mai nu zic ca deh, e corect, dar la o adica e aiurea sa vezi putzoaie de 14 ani ca isi umezesc ochii dupa o pul@ de 22…nu vi se pare ca s-a cam stricat lumea mai?Eu nu zic, ce facem in timpul liber, treaba noastra, putin in ce priveste scoala ar trebui reforme…dar stiu si eu…sa faca o lege sa ti se scoale doar in pauza mare:)))….una scurta si „class dissmised”:))…oricum…mare zgloaba e andronescu asta….hehe

Pentru cei care isi baga pula in doamna „ministra”…fratilor, nu aveti ce fute?:))…vorba unui prieten,”am vazut maini mai frumoase ca tine”:))….lasati voi prostiile ca asemenea legi nu se vor putea pune in vigoare niciodata…documentati-va putin despre libertatile oamenilor, drepturile lor…cum e intimitatea aia aia:))…adica…wtf, am facut-o ca mi-a placut:))

Androneasca cred ca e si acum virgina si e frustrata ca n-a futut-o nimeni.

deci vreau sa va zic ca asta e o prostie..ma rog..deci am citit k situ cik nu mrge ..fratilor..merge:))) www . times . ro

dc avataru meu e rooozz ?:((

Chiar ar fi misto sa se faca acest test :)) si sa fie exmatriculati toti elevi care nu mai sunt virgini..ar mai ramane vreo 4 clase in toata tara :))

RAzvan , ca esti gay ? 😀

Eu nu cred k e adevarat …cred k sa gasit unu care nu avea ce face si a pus un anunt asa la caterink..:-?? ce voi ati vazut pe site`ul oficial? oricum isi dusi cu pluta frateee ..:)))

pare dar nu e 😛

ba sa-mi bag pula in mata futu-ti gatu mati de ministru,controleazate pe tine bagami-as pula in tota familia ta,ce pula mea te intereseaza te tine bagamias pula in mata de frustrata…………..

totul e o prostie nau cum sa faca asa ceva

ne f*tu caii dak se int asta =))
mah da dak se fac controale… se vor face si la cur? :)) ca at curvele si homsexualii or da de dreq :))
a si app pt pizda cu ochi.. ecacaterina.. bha fufa tu esti virgina fa? sau ce dreq? te exciti rau cand auzi ca altii se fut?? la naiba fato da ce pula de cal ai? te-o facut ma-ta cu ochi la pizda sau ce dreq?!
fa pentru o secretara sau ce pula de balena esti.. esti tare retardata fa 😐

da testu’ care cu care se trage in teapa la guvern nu il puneti?ar trebui sa puneti testu asta de virginitate si la parlament k poate cu ocazia asta va merge tara mai bine,k doar asta e logica in ziua de azi

am sa o intrebe pe ministra la ce varsta sia pierdut virginitatea k la 13 ani rupea boschetii )) si mai ales kn e bunaciunea din poza

ba muistilor ce va intereseaza pe voi viatza noastra personala:| ducetzi lipsa sau ce plm va lipseste?eu ma fut knd am eu kef si atata timp kt nu ii la scoala nu creka va fute pe voi grija dak ne am futut sau nuh:-j mai datzi si voi un control pe la doctor sa vedetzi dak nu acetzi ceva ku kpu’…dava drequ de prosti….de parka voi nu vatzi futut in viatza voasra sau ce plm vi o vnt ideea sa ne bagatzi astea pe gat?…daka ar trebui sa exmatriculatzi crek sar duce pe pula juma juma de scoala:-j DUCETZIVA DRAQUUUUUUU:)

bataie de joc nu alta fratee

bag pula-n Franta frate…am 19 ani beau fumez ( tot ) si fut ( tot de la 14 ani in sus )…mam distrat pana akuma cat nu s-or distrat altii intr-o viata…am primit si eu acest link d la un prieten, nu stiu akuma dak acest lucru este adevarat sau ii katerink dar m-a atacat….si nu puteam sa ma abtin sa nu las un cmmt…mai sunt si eu la sc in an terminal…sa vina cine vrea cu testele pizdii si va promit k o sa ma vedeti la stirile de la ora 5 :)…vb aia…”COMUNISMUL A MURIT DAR SPIRITUL A RAMAS IN TARA…tara asta ii condusa de nijte INAPTI cu MARINARU’ in frunte 🙂

bai deci este tampita idee si nu se poate pune in aplicare deoarece majoritatea elevilor de peste 14 ani siau pierdut virginitatea:-j….unde o sa ne trimita pe toti frate???….noi navem destule spitale dapai scoli de corectie…hai sa fim serios….bn ca ma dati afara daca eu am pus-o sau nu si voi va uitati la scula mea si mio masurati….dava dreaq…si apropo…doamna ministrul cucului…cred ca ai avut necazuri cu sexul in copilarie si acuma sa transformat intro obsesie…pensioneazate frate,,,apucate de sah…citeste cv si lasane-n linistea noastra:-j….

DRAGII MEI COPILASI, FUT DE LA 13 ANI IN PULA MEA, tata m-a felicitat pe mine pt isprava asta, el m-a dus la futut. Va anunt cu durere in suflet ca ati belit pula clar, sa-mi fut 5 palme peste coaie daca nu o prind pe ecaterina andronescu si o bag intr-un boschete si o iau la intrebari, nu este normal sa obligi o fata de 14-15 ani sa isi desfaca cracii i fata unui cacat de doctor obsedat sexual sau a unei lesbiene infocate ( medici ginecologi ). futu-va crucea mamii voastre de politicieni boriti, omoriti poporul cu cacaturile voastre de idei, mai panaramele dracului, nesimtiti cretini, faceti scandal ca se fut copii din ziua de azi, dar voi mergeti noaptea pe strazi si platiti pentru o muie in masina si cand va prind „prostii cu basca” le dati o sutache de euroi si va lasa in pace. NESIMTITI PANA LA PUMNEZEU, ECATERINA TE ROG MULT DACA VEZI MESAJUL ASTA ( COMMENT) TE ROG MULT TE ASTEPT IN IASI LA MINE ACASA AM O PULA DE 20 CM RECORDS MULTUMESC MULT SORRY COPII SORRY TARE PT VOI VA ASTEPT CU DISCUTII PE MESS PE joseph0r ( id-ul meu ) ciao all, futeti-va cat puteti

am ras aici mai mult ca p un site cu jockes :)))) daady22 esti fenomenal :))

prea tare asta

:))

atatea siteururi or dat :))

da ministra nu se gandeste catzi o sa ramana in sc dupa :))
?

..suntem condusi de o adunatura de POPONARI….mi se pare o mare prostie..adica, daca eu m-am culcat cu o fata sa ma bage la puscarie..WTF?…este crima cumva si eu nu stiu? ..nu am violat-o.,a vrut de buna voie..i-a placut.o sa raman scolile goale..sau toate scolile o sa fie SCOLI de corectie. RETARDATII DIN MINISTER!

Stiu ca suntem in Romania,tara tuturor posibilitatilor, dar asta e prea mult.Care este legatura intre viata sexuala si invatatul?Credeti ca daca elevii sunt virgini invata mai bine…Si in alta ordine de idei nu inteleg care ar fi problema voastra din moment ce avem parinti care sa ne poarte de grija.Nu ganditi ca dupa terminarea testelor ar trebui schimbate trei sferturi din licee cu scoli de corectie ca sa incapa toti elevii care si-au inceput viata sexuala.Daca se va accepta si legea asta…..mai bine ne mutam in Congo…

ai voie ca fata sa te casatoresti la 16 ani fara acordul parintilor, dar legal; si iti e interzis sa te futi pana la 20 de ani si tu dupa 18 esti major si decizi ce vrei sa faci

voi chiar inghititi ca pelicanii orice?? pai prostie mai mare ca asta nici ca exista:P deci stati chill ca nu va controleaza nimeni la fofoloanca respectiv penis :)) deci nu mai va transformati peaici…. si inca o chestie…… pentru vizualizarea unui link situl priemste 0.20 centi pentru un comm primeste 50centi deci uite cum ajunge un om bogat…… si daca eu pun maine ca elevii care au pula peste 6 cm vor fi exmatriculati (adica toti) si fetele care vor fi prinse cracanate vor fi exmatriculate(adica toate) voi credeti. bad joke

NOT <- nu castiga nimeni asa cum iti imaginezi u

mai frate!!in loc sa faceti sii voi teste cine se drogheaza cine nu…voi verificati daca ne futem sau nu!!!daca eo ma duc sa ma fut cu directoru…pe el nu il fute nime?:))=))>…asta ii totala jur!!!>….atunci facetzi voi asta cand a mai fi mama virgina:))

iubita doamna ministu, ma pis pe decizia ta si pe tine o data cu ea.
1. cine cacat te crezi ka sa intri in viata noasta particulara
2. in loc sa arunci banii pe kkturi dastea fa ceva mai util ku ei
3. te asigur ka deja 90% din copiii peste 14 ani nu mai sunt virgini
4. nu’ti convine, suge’o
5. HUUUUA CEAUSEASCOOOO !

eu sunt curios de unde o stii ala ca eu nu mai sunt virgin fiindca am futut-o pe una, daca ma intreaba ii zic ca m-am dezvirginat cand mi-am prins pula in slitz.

Ce vrei fa sa vezi dak snt virgina ia dute la matha si controleaz`o si apoi vino tarfa draqu ma pis pe controlu taw uh crezi ca o sa iti fac tie controalele astea ?? TEAPA esti proasta cu P mare dac crezi asta fiai naibii cu ideile voastre proaste ce va freaka pe voi dak nu mai snt unele virgine viata lor o traieste pe inima lor nu pe inima voastra 😉 hai care ai ceva impotriva sau comentezi ceva add // dj.fefe_live

ba ce pe film is astia.cum sa te controleze daca mai esti virgin.si fraierii ii lasa

http://ecaterinaandronescu.hi5.com/ fratilor uittai hi5 lu asta uratii sanatate >:)>:)>:)

Deci eu am fost la olimpiade d knd ma stiu,am facut-o p handikapata asta mandra d elevii ei.am luat o gramada d diplome si in cls a 9a o bursa d 300euro.peste 2 luni fc 17 ani si vara asta mam decis sa o fc.kiar in urma cu o sapt.idioata asta vr sa ma exmatriculeze?si cik intram in ue cu dreptul?:-??nam cuvinte

Bagamias pulan tn Andronescule!! Fututi rasa in pizda si in cur!!! Bagamias pulan mata cu legea pizdii matii, ceti pasa tiue dak noi ne futem sau nu? C t fute grija p tn???

Dragii mei, acum vad link-ul…l-am primit si eu de la o prietena. Observ ca o numiti comunista pe doamna, pentru ideea ei. Pentru cunostinta voastra generala, comunismul urmarea inmultirea populatiei, incurajand tinerii la sex neprotejat + au avut intentia de a introduce ,, banci pentru gravide” in licee. Religia era la randul ei transformata in traditie.

Vad cum injurati aici ca la usa cortului pentru acest proiect de lege. Eu am 16 ani,sunt virgina si nu mi se pare normal, nu sunt de acord cu inceperea vietii sexuale a minorilor. Mai ales cand auzi o fata de 13 ani…sau oricum. Nu e sanatos, nu e bine. Fetele se dezvolta, se ingrasa…pentru ca sexul trebuie facut dupa oprirea din crestere + din punct de vedere religios e un pacat foarte mare ceea ce faceti. Oricum, din mesajele pe care le-ati lasat nu vad ca ati fi curiosi de religie. Voi nu stiti numa bautura si sex. E oribil, tara se transforma intr-o adunatura de curve. Sunteti de rasul lumii, credeti ca e normal sa ,, va futeti” ( cum ziceti voi)…la varsta asta…ei bine nu e normal. Si oricum cred ca gradul vostru de inteligenta nu e prea ridicat din moment ce credeti ca , injuratul e cea mai buna metoda de protest. BINE VA FACE!! Sa va exmatriculeze daca sunteti curve. Si vad ca unii se intreaba ce legatura are invatamantul cu sexul…ei bine, sa stiti ca are. Un elev bun trebuie sa fie un exemplu din toate punctele de vedere, inclusiv moral. Daca nu, intrati pe unde puteti.Facetzi tzara de ras, catzele in calduri si magarii care o fac cu voi!…(Imi cer scuze, asta este punctul meu de vedere.)Nu m-am putut abtine sa nu postez din moment ce toti v-atzi dat cu parerea.O zi buna in continuare! 🙂

sunt de acord cu aceasta idee… ne intrebam de ce atatea femei aleg sa se prostitueze in loc sa isi gaseasca un loc de munca decent… poate pt ca au devenit curve din liceu…

pt Anonim 93 : sunt de acord cu tine ca majoritatea persoanelor care au postat pe acest site au injurat si au folosit un limbaj neadecvat, dar chiar si tu ti-ai exprimat parerea si nu ai folosit un limbaj”cuminte” daca intelegi la ce ma refer. ai spus ca le face bine curvelo, da’de unde stii tu ca toate sunt curve? daca o faci cu o singura persoana pe care o iubesti nu cred ca poti despre aceasta persoana ca este o curva. si eu am 18 ani si da sunt virgina, da asta nu inseamna ca am de gand sa permit sa fiu controlata la „comanda „scolii de care un alt ginecolog pe care nu-l cunosc si in care nu am incredere. nu sunt de acord cu aceasta metoda, nu este nici corecta, nici etica si nici nu sunt fonduri. in loc sa investim bani in alte domenii si sa incercam sa evoluam si sa ajutam tinerii, facandu-i sa inteleaga ce trebuie si ce nu trebuie sa faca, ii facem sa se revolte si mai mult impotriva sistemului. personal nu cred ca ministerul ar accepta o astfel de lege si consider ca este doar o gluma menita sa „sperie”anumite persoane. sper ca nu mi-ai luat in nume de rau comentariul;)

trece testu la pasarik da la gura si ass nu le face nimik :)))
concluzia: ne indeamna pe toti sa dam la m**e

cred k andronescu asta e virgina si ea :))

o avea si ea tot fata? :>:>:> sa vedem la ea ce iese :)))=)))

pana una alta succes la lume k ne vedem la anu in alt an scolar :)))=))))

bha frate ca baiat ce o sa fac ca daca stau degeaba prea mult timp am o tona de coaie, si sa o dau pe manivela singur…. nu prea merge. normal ca totu se rezuma la sex. si acum zicea cineva ca ne gandim doar la sex si alcool…. care e problema? fiecare face ce vrea in viatza. si ideea e sa faci totu moderat, ca ce e prea mult strica.

Adevarat sa dam la m**e blondule ….sa dam la m**e la cretinii si cretinele din minister .
Deciziile astea ma fac sa ma gandesc ce o sa ajung eu in viitor , hmmm probabil asasin sau ceva de genu .As vrea sa pot sa trag cate un glont in pepenele pe care il au acesti numiti destepti ce stau si mananca rahat toata ziua.
Chestia e ca de vina suntem NOI elevii ,daca pe parinti ii doare in cur sau au alta treaba si nu ii intereseaza de viitorul nostru ,atunci de ce sa nu ne luptam noi pentru drepturile noastre. Sincer eu as prefera violenta >:) ,dar sunt si alte metode prin care sa le aratam ca nu suntem fraieri … da mie tot violenta mi se pare mai buna 😀 ,CINE ARE UN PISTOL SA MA ANUNTE CA MA DUC SI OMOR PE MINISTRA ASTA SI POATE MA ALEG SI CU UN CARTOF …CA MAI MULT NU POT SA PRIMESC PENTRU ASA CV

da suga pla nui las sami faca nik ce treaba au ei cu cine ma fut

mai rau ca pe vremea comunismului :))) cea mai cretina idee !!!!!

jjmaaaa pish pe testele voastre
ce va fute pa voi grija dak mai sant virgina sau nu .. astia fac reclama la tv k vor sa bage tozi coopii dupa strda in scla shi voi ne dati afara
pisamaaaaa pe testele voastre muistoooo ‘ecaterina andronescu”’ e o mare muista kre va lua la muie in cont …..
pishativa pe legea ei …. :P:P:P:P

bei numai credeti si voi tot ce zic fraierii astia wtf? cum dumnezeu ma poate obliga sa ma cracaneze pe mine fraieru ala de ginecolog? si vorba aia, de cand nu mai am eu voie sa ma fut? nam auzit prostie mai amre in viata ei pai ministra aia cred k na fost fututa la viata ei sufera k altfel numi explic, frustrata naibii!

de ce va place voua sa va bagati in vietile noastre?
adica daca ajungem mari oameni de afaceri sau niste gunoieri care e problema voastra? vedeti-va voi de vietile voastre ca si asa nu aveti ce face si incepeti sa aberati cu legile voastre cretine. ganditi-va ca in curand cu testu vostru no ca mai aveti loc in scolile de corectie si unde mai trimiteti.

Times.ro Lolissimo. Stiri de pe The Onion cand bagatzi? 😛

deci este cea mai mare prostie conceputa de doamna androneasca :))) deci daca saracii care sunt prins ca gusta din placerile vietiii si inca sunt minori :)) si ajung la scoala de corectie deja totul e clar Romania va ajunge si mai distrusa decat pana acum daca un copil de 14 ani ajunge la scoala de corectie sau exmatriculat pt ca ii place viata atunci inseamna ca dupa gandurile marete ale ministrului educatiei trebuie sa fim niste roboti fara alternative decat sa invatam si sa traim in regim comunist dar am si eu intrebare care as dori sa io adresez doamnei : „Sunteti cumva fustrata ? „

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 21 de urmăritori

Vizitatori

  • 790,468 pana acum...
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Reclama Ta !!!

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

