daady's blog

E fain sa stai invisible pe mess ?!

Posted on: sâmbătă, 5 Septembrie, 2009


       Nu inteleg si nu cred ca voi intelege niciodata placerea anumitor persoane carora le place sa stea invisible pe Yahoo_Messenger_Yahoo Message. Pur si simplu mi se pare o optiune inutila ( sau poate utila pentru alti ). Deci
prietene, nu imi place de tine, iti dau ignore, nu ma vezi, nu te vad. Daca imi place de tine, te las sa ma vezi că sunt online, dar iti pun un mesaj ca sa sti ce fac:  Nu deranja, am ceva treaba…!!!  sau Plecat…!!!

     Optiunea de a sta invisible ma enerveaza la culme. Adica ma-nţelegi, stau ascuns de tine, sa nu cumva sa ma bazai la cap. Si te mai si dai de gol trimitand mass-uri sau raspunzandu-mi la intrebare. Ca deobieci, cine se scuza se acuza, ca  nu pentru tine stau pe invisible , ci pentru toata lista. Oi fi tu un om asa de important incat vrei sa nu fi deranjat, sau asta ii o noua fitza in trend ?  

     La mine in lista cei care stau invisible si sunt prinsi, au ignore, inseamna ca nu ma respecti asa ca nu mai am nevoie de servicile tale .

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 771,186 pana acum...
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

