daady's blog

Sperma face minuni…!!!

Posted on: luni, 15 Martie, 2010


           Am o prietena care avea ochii caprui. De ceva timp inghite sperma, iar ochii ei sunt acum verzi, aproape ca ai baiatului de la care inghite. Mi s-a spus ca sperma poate schimba culoarea ochilor, iar explicatia care mi s-a dat o spun si eu mai departe: ” Cum o pastila pe care o inghit ajunge in stomac si de acolo la cap de exemplu ca sa calmeze durerea, si sperma se poate descompune in stomac, si asa ajunge mai departe in corp, iar anumite substante din ea ajung sa schimbe culoarea ochilor ” . Cam atat. Mie nu mi se pare plauzibil… dar totusi e posibil asa ceva ???

Pt autenticitate click pe poza…!!!

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 771,186 pana acum...
Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

