daady's blog

Tu esti dragostea vietii mele…

Posted on: luni, 27 Septembrie, 2010


Draga mea ne jucam, aruncam cuvinte unul in celalat, ne suparam, apoi ne iertam unul pe celalalt. Pentru ca asa e facut omul – sa ierte si sa mearga mai departe in viata asta amara dar si dulce. Tot ce vreu sa-ti spun in cateva cuvinte este ca te iubesc, te iubesc, te iubesc…!!!

Te visez cum astepti sa fiu mai cuminte, sa fiu asa cum spui tu ca vrei sa fiu, sa nu ma mai comport urat, sa te iubesc mai mult si sa apoi ma trezesc si vad ca nu esti langa mine si imi spun ca iar am dat o in bara…. Te rog sa ma ierti pentru toate relele pe care ti le-am facut, te vreau inapoi in viata mea, viata mea vreau sa fie din nou viata noastra. Sa lasam impreuna mesaje pe copaci si pe internet, mesaje de fericire. Sper sa imi auzi suspinul. Pitulicea mea…

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 770,864 pana acum...
Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

