daady's blog

te vreau langa mine…

Posted on: miercuri, 6 Octombrie, 2010


     

        Sunt indragostit de tine si cea mai rea parte, inafara de teama, este ca am incercat sa-mi ascund aceste sentimente de iubire.
N-am vrut sa recunosc ca as putea avea alte sentimente fata de tine decat cele de prietenie, si asta pentru ca simteam ca dragostea va fi prea mare si durerea unei respingeri ar fi fost pe masura. Dar se pare ca inima nu cunoaste frica, si daca vrea dragoste, dragoste cere, asa ca, tu, cea care mi-ai rapit inima cu frumusetea si rafinetea ta, crezi ca ti-ar placea…sa o pastrezi ?
        Nu sunt cel mai perfect barbat de pe pamant, dar chiar nu cred ca are vreo importanta cat de perfect sunt, inima ta ar trebuii sa-ti poata spune mai bine daca ai putea fi fericita cu mine. Daca ea  nu ma vrea, te rog sa-mi spui si v-om ramane prieteni buni, la fel ca si pana acum, poate chiar foarte buni…
        Esti o persoana minunata, daca ne este scris sa fim impreuna vom fi impreuna, iar asta inseamna ca am pile acolo sus, daca nu, eu macar am incercat… si poate cu aceasta ocazie am reusit totusi sa las in inima ta cateva randuri de dragoste interzisa.

Sa fii iubita
….

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 771,186 pana acum...
Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

