daady's blog

nu ma mai intorc…

Posted on: joi, 7 Octombrie, 2010


Sa vin? De ce? Din ce motiv? Ce mi-ai putea oferi acum mai mult decât atunci? Oamenii care ma iubesc, care ma apreciaza, care ma spijina, care ma incurajeaza, care au incredere in mine sunt aici. Tu niciodata nu ai facut asta.

De ce-as veni? Niciodata cand am avut nevoie de tine nu ai fost acolo. Aveam nevoie sa crezi in mine, sa ma ridici, sa ma ajuti sa cresc frumos, sa ma iubesti. Unde erai? Veneai doar sa ma critici, sa ma descurajezi, sa-mi tai aripile, sa ma certi. Nu puteam decât sa tac…si sa sufar. M-ai facut sa-mi fie teama de tine, m-ai facut sa nu mai cred in nimeni, sa nu mai sper. Nu ai dat nici doi bani pe mine, pe inima mea mica si speriata …de tine, pe sufletul meu naiv. Nu puteam decât sa ma rog ca intr-o zi toate astea sa se schimbe, tu sa te schimbi. Mi-ai insuflat frica de a ridica privirea spre tine, nu de teama ca ochii mei inlacrimati te-ar putea induiosa in vreun fel , ci pentru ca te simteai mai barbat sa stii ca mi-e frica de tine.

Sa-ti mai spun ca mi-era teama sa fug? In fiecare zi ma vedeam departe de tine, imi imaginam viata fara tine. Acum am reusit. Sa fug, sa-mi fac o viata a mea in care tu sa nu mai ai ce cauta. De ce sa ma intorc? Nu !! nu am sa privesc in urma nicio secunda. Am sa fac si eu exact ce ai facut tu: o sa ma doara-n…. !!!

pentru o persoana speciala, se stie ea :*

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 770,864 pana acum...
Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

