daady's blog

te rog intoarce-te…

Posted on: marți, 12 Octombrie, 2010


Nu-mi e usor… nu vreau sa te pierd… de ce spun acum „ai fost“. De ce vorbesc de tine la trecut? De ce te-am pierdut? De ce nu pot sa accept?

Intoarce-te… fie chiar si pentru o clipa, pentru o explicatie. Chiar te iubeam… Te intreb si ma intreb… cer prea mult??

Trebuie sa-ti spun ca viata fara tine in ea nu e la fel. O viata am intrebat, am cautat! Intrebandu-te, cautandu-te, iubindu-te, sorbindu-te… Ai fost, de ce?

De ce s-a intamplat atat de brusc, atat de trist, ajuta-ma sa inteleg, sa pot trece peste tot, sa te uit, sa te pierd, sa nu ma mai doara gandul tau, sa nu ma mai miste dorul tau, sa nu mai plang, sa nu mai simt, sa fiu eu!

Daca ar exista o reteta sa te uit cred ca exact asta as face…as uita…si nu pentru ca regret ceva ci pentru ca nu pot trai fara sa te am aproape, nu pot trai stiind ca nu vei mai fii a mea niciodata…nu imi doresc nimica altceva decat sa dau timpul inapoi…am inteles in sfarsit ca toate clipele frumoase pe care le-am trait au trecut si nu se vor mai intoarce.

Si nu imi e usor, a trebuit sa te pierd… Acum iti este bine??? Abandonandu-ma fara sa stiu de ce!  Cat te-am iubit! Ratacesc pe strazi cautandu-te, am impresia ca te zaresc, ma apropiu, dar nu, nu, nu esti tu… te pierd… te-am pierdut…

Te regasesc din nou in vise, acolo vii… si tu nu stii cat ma doare ca nu esti aici, tu nu stii cat doare atat de multa singuratate, se pare ca tu nu stii cum e…

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 770,427 pana acum...
Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

