daady's blog

iubire: ieri, azi si maine…

Posted on: Vineri, 5 Noiembrie, 2010


Din ciclul ”  te vreau inapoi…”

         ”  Am avut o iubita, dupa 8 luni ne-am despartit, ne certam destul de des in ultimul timp, din nimicuri, pe care eu le transformam in tragedii, m-am gandit doar la sentimentele mele, cat sufar eu, cat am suferit eu, in relatie. Am gresit foarte mult in relatie, dar nu mi-am dat seama, doar dupa ce ne-am despartit. Mi-am cerut scuze, mi-am cerut iertare, dar nu am rezolvat nimic. Mi-a zis la un moment-dat ca ii pare rau ca ne-am despartit, dar nu mai poate asa. Dupa 2 saptamani am reusit sa ma intalnesc cu ea si sa vorbim fata in fata, iam zis ca stiu ce am gresit, unde am gresit, i-am zis ca eu aveam nevoie de aceasata cearta, ca sa imi dau seama cat de mult am gresit, si cat de mult ma iubit ea, iam zis ca ma pot schimba, sa imi dea ocazia sa ii demonstrez, iar la sfarsit mi-am cerut iertare, si ma iertat, am strans-o in brate si i-am soptit la ureche ca o iubesc, apoi ne-am sarutat, dar nu ne-am impacat. Dupa inca o saptamana si ceva, ne-am intalnit din nou si ne-am sarutat de fiecare data cand aveam ocazia, iar cand am intrebat-o daca vrea sa fie din nou iubita mea, mi-a zis ca nu vrea, cel putin nu de-o-camdata. Ne simtim foarte bine impreuna si nu stiu ce sa mai fac. La o luna dupa ce ne-am despartit, am avut o discutie in care mi-a zis  ” intelege si tu, am nevoie de un timp doar pentru mine „, din aceea zi am incercat sa ii acord timpul de care avea nevoie, vorbeam o singura data pe saptamana la telefon, si ne-am intalnit de 3 ori in ultimele 3 saptamani. Suntem despartiti de 2 luni jumate. Saptamana trecuta i-am scris o scrisorica de dragoste in care i-am amintit ce simt pentru ea, dar nu mi-a dat nici un raspuns. De atunci am incercat sa ma intalnesc cu ea, dar ma tot refuza. Cred ca are pe altcineva. Si asta ma doare si mai tare. Ea inca tine la mine. Cum sa fac sa o aduc inapoi langa mine ? ”

Iubirea nu se stinge, ci pur si simplu nu a fost iubire…

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 799,874 pana acum...
Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Reclama Ta !!!

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

