daady's blog

la ce se gandesc barbatii/femeile…

Posted on: miercuri, 25 Aprilie, 2012


Coautor : Ramo

Oare la ce se gandesc femeile si barbatii cand sunt in pat cu partenerul/partenera…?

La ce se gandeste un barbat :
Cand sexul este super:
– Vai, daca asi putea pana maine ar fi super…!!!:)
– Doamne, femeia asta e minunata…e nebunatica si sexy. De ce n-am gasit-o mai devreme?
– Daca e la fel de fiecare data, jur ca o iau de nevasta…
– Ce sani minunati are…deja ma dat gata !!!
– Se pare ca-i cam place cu mine…

Atunci cand e asa si asa:
– Oare nu e destul de mare pentru ea…?🙂
– Oare cum s-o conving de-o felatie…?
– Mai bine faceam un dus inainte…
– Sper sa fiu mai bun decit fostul ei iubit.
– Deja am obosit.
– De ce nu zice nimic?…oare nu-i place ?

Atunci cand nu isi are rostul:
– De ce sta ca o scandura?
– Ce tot chicoteste atit?
– Sper ca nu plezneste predzervativul…doar asta imi mai lipseste…:)
– Ce caut eu aici?
– Vreau acasa…:(
– De ce trebuie sa ma straduiesc numai eu ?

La ce se gandeste o femeie:
Cand partida de sex e superba:
– Mama, ce tip!…ce lovitura am dat :>
– Asa ceva nu mi s-a mai intimplat.
– Pe asta trebuie sa-l pastrez pentru todeauna.
– Mai vreau, mai vreau,…chiar mai vreau🙂
– Doamne, ce sexy e!…vai si cum se misca🙂
– Ce bine se pricepe sa ma excite.

Cand e hai sa ne…:
– Maine vorbesc cu seful de treaba aia.
– Oare mi-am luat azi pastila?
– Cred ca arat ca naiba!
– Colegul asta nou pare dragut.
– Nu cred ca mai reusesc sa mai vad vreun orgasm azi…
– Mai la dreapta
– Macar mai consum niste calorii…:)

Cand te miri de ce faci sex cu el:
– De ce l-oi fi luat cu mine acasa?
– Mai are mult?
– Sper ca termina repede.
– Habar nu are sa sarute.
– Ma enerveaza.
– Ia sa mimez un orgasm si sa incheiem povestea!

Coautor : Ramo

1 Response to "la ce se gandesc barbatii/femeile…"

Mi-a placut domle🙂 Pe partea feminina nu ai dat gres….dincolo trebuie sa fac un sondaj :)))))

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 771,186 pana acum...
Aprilie 2012
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Reclama Ta !!!

Razboieni-Cetate

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

