daady's blog

ca doi straini…

Posted on: Sâmbătă, 8 Noiembrie, 2014


Ca doi straini ne traim viatadoi. Tu acolo, eu aici. Umbrele noastre se strecoara prin noapte si zi invizibile, intangibile, se iubesc, se contopesc cu disperare dar…sufletele pot ele simti materia? Probabil ca da, pentru ca altfel nu as simti atat de putenic trupul tau patruns in carnea mea, oasele tale ascutite taindu-mi pielea si facandu-ma sa sangerez doar la gandul ca numele tau imi patrunde trupul, cu voie de la El, cu dorinta de la mine, cu Iubire de la Tine.

Suntem straini indragostit, cum spuneai tu, poate ca am trecut unul pe langa celalalt si nu ne-am cunoscut, poate alta viata ne-a devorat pana in maduva oaselor, pana la pasiunea aceea distrugatoare…si totusi n-am incetat sa cred, sa sper, sa visez, sa iubesc…chiar daca treburi zilnice si domestice imi taie imaginatia si-asa saracita si stoarsa de atata neputinta, de atatea rugi nerostite si soptite…chiar daca zilnice declaratii si declamatii trec , parca, prin tine, fara sa isi gaseasca drumul catre irational, sa te faca sa iti pierzi cumpatul si sa apari in toata splendoarea ta, in toata cumintenia si frumusetea sufletului si trupului tau de fecioara neprihanita, perechea inimii mele, asa cum te-am visat si ne-am dorit…ma pierd in continente ingropate in vorbe ciudate, in amintiri nestiute dar suferinte, in campuri de maci, in goana cailor albi, in viraje nebunesti pe autostrazi vazute doar de tine, in secrete si nestiute locatii, temnite vremelnice ale iubirii noastre, sentimente si suferinta, lacrimi de durere pentru o nestiuta durere, ma pierd…nu sunt coerent printesa mea de sange nobil, ma ratacesc sub flori de tei, in poienita unde te iubeam fara teama ca ochi straini ar putea vedea ceea ce doar mie imi era cuvenit sa vad si sa simt…ma pierd de amintiri neamintite si vreau sa simt rasuflarea ta . Atat. E mult? E putin?

Pentru ca rasuflarea ta imi va spune: Da,Fata mea e A MEA si numai A MEA. Pentru totdeauna!

Stii ceva? Eu chiar te iubesc. Mai stii ceva? Si tu ma iubesti.

Si atunci? Atunci???

Lasă un răspuns

Afla ce apare nou...!!!

( introdu e-mail-ul aici...)

Alătură-te altor 19 urmăritori

Vizitatori

  • 795,058 pana acum...
Noiembrie 2014
L M M M V S D
« Dec   Iul »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Reclama Ta !!!

Online

visit…

free counters

Arhive

Cele mai bine evaluate

Reclama ta !!!

